تعمیر دوربین موبایل آیفون

تعمیر دوربین موبایل آیفون

 

شیشه محافظ روی لنز دوربین امکان دارد ضربه و فشار به آن وارد شود و بشکند‌ پس از لنز دوربین موبایل مراقبت کنید که با جسم های سخت در تماس نباشد.

 زیرا ممکن است شیشه ای که در روی آن قرار دارد بشکند. یکی از مهمترین دلایل خرابی دوربین موبایل آیفون این است که در عملکرد دوربین مشکلاتی به وجود می‌ آید و دوربین بالا نمی آید.

تعمیر شیشه شکسته گوشی آیفون

تنها در یک سری از شرایط خاص می توان بدون اینکه به تعویض کامل تاچ و ال سی دی  نیاز باشد تعمیر شیشه شکسته گوشی آیفون را انجام داد.

 این شرایط در زمان هایی پیش می آید که ضربه‌ ای که به گوشی خورده است، فقط منجر به آسیب دیدن گلس روی ال سی دی شود و تاچ و خود LCD بدون مشکل کار کنند و آسیب ندیده باشند.

 بنابراین هنگامی که با تعمیر شیشه شکسته گوشی آیفون می‌ توانید مشکل صفحه نمایش شکسته را رفع کنید که تاچ و ال سی دی سالم باشد 

و فقط روی نمایشگر گوشی شکستگی‌ هایی ایجاد شده باشد که این شکستگی ها روی گلس ال سی دی هستند و اگر این قطعه را تعویض کنید، از بین می روند.

تعویض باتری گوشی سامسونگ

باتری گوشی سامسونگ مانند برند های دیگر از باتری های لیتیوم یونی و پلیمری است. بعد از اینکه زمانی می گذرد به تعویض نیاز دارند. 

تعویض باتری گوشی سامسونگ جزء تعمیرات مهم است که باید به وسیله افرادی که در این زمینه تخصص و مهارت دارند انجام شود.

از باتری های لیتیوم یونی و پلیمری در اسمارتفون ها امروزه بهره می گیرند. این باتری ها با گذشت زمان ظرفیت اصلی خودشان تمام می شود 

و بعد از اینکه چند وقت می گذرد، پایان عمر مفیدشان می رسد. در چنین شرایطی دارنده گوشی سامسونگ متوجه می شود که قدرت شارژ دهی گوشی به شدت پایین آمده است و اینکه شارژ باتری او بسیار زودتر از معمول خالی می شود. 

گوشی های سامسونگ شرایط مشابه ای مثل دیگر برند ها دارند و در این موارد باید که تعویض باتری گوشی سامسونگ انجام شود، 

با توجه به چگونگی باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری، بعد از اینکه یک بازه زمانی خاصی می گذرد باید تعویض شوند و در واقع تعویض آن ها ضروری می باشد.

 تعویض باتری فرآیند مهم و حائز اهمیت می باشد و نباید تعویض آن را به هر تعمیرکاری که تجربه کمی دارد سپرد. 

اگر از گوشی های قدیمی استفاده می کنید، باتری آن ها به گونه ای است که جدا می شوند.

 در این شرایط خود شخص می تواند باتری را تعویض کند. اما معمولاً همه گوشی هایی جدیدی که از برند سامسونگ هستند، باتری آن ها به راحتی جدا نمی شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 16:24 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود